You are here: Home / event manažment / Seriál: Plánujeme event krok za krokom. Piata časť: Monitoring príprav podujatia
Seriál: Plánujeme event krok za krokom. Piata časť: Monitoring príprav podujatia

Seriál: Plánujeme event krok za krokom. Piata časť: Monitoring príprav podujatia

V prvej časti seriálu Plánujeme event krok za krokom sme sa venovali cieľovej skupine, dôvodom, prečo plánujeme event a čo by malo byť jeho obsahom. V druhej časti sme sa zaoberali zdrojmi financovania podujatia a prípravou rozpočtu. V tretej časti seriálu sme v bodoch vymenovali všetky detaily, ktoré je potrebné zabezpečiť a dohodnúť s dodávateľmi a partnermi podujatia. Predchádzajúci diel sme venovali event marketingu. Dnes si povieme niečo o monitoringu príprav podujatia. Aby sme sa uistili, že ideme správnym smerom.

  1. Prehodnotíme pôvodné ciele: Čo bude v konečnom dôsledku považované za úspech?
  2. Skontrolujeme zoznam úloh (checklist, či to do list) spolu s časovým harmonogramom: prejdeme všetky úlohy znovu a znovu. Event manažment je mravčia práca. Uistíme sa, že všetko je zariadené, alebo sa rieši.
  3. Úlohy delegujeme podľa pravidla: Nerobte nikdy to, čo niekto iný môže za vás urobiť lacnejšie.
  4. Identifikujeme a riešime problémy.
  5. Interná komunikácia: tím musí vedieť ako sa veci majú. Najmä zamestnanci v prvej línii! Metóda filtrovania informácií smerom nadol je nebezpečná a riskantná stratégia. Mali by sme posielať e-maily všetkým: aktuálne informácie, či oznámenia. Aj sponzorov je potrebné pravidelne informovať.
  6. Monitorujeme a sledujeme priebežne kvalitu služieb a náklady.
  7. Prehodnotíme riziká: je tu niečo z čoho treba mať obavy? Máme všetky potrebné povolenia? Odoslali sme na miestny úrad potrebné oznámenie? Súhlasí s poriadaním podujatia aj široká verejnosť? Pripravíme si “PR záložný plán”.
  8. Pozrieme si pôvodne plánovaný rozsah projektu, prečítame si pôvodný event brief a porovnáme ho so skutočnosťou, možno nájdeme niečo na čo sa pozabudlo, alebo čo nás vráti späť na zem.
  9. Venujeme pozornosť predaju vstupeniek. Ak to nejde tak, ako by sme očakávali (stopercentne nikdy) tak sa vrátime o krok späť a posilníme naše marketingové úsilie.

V nasledujúcej časti seriálu si povieme niečo o tom, čo nás čaká v deň D: o riadení podujatia na mieste.

Ďalšie diely seriálu “Plánujeme event krok za krokom”

Prvá časť: Charakter a téma eventu

Druhá časť: Rozpočet a zdroje financovania: event budgeting

Tretia časť: Zabezpečenie a potvrdenie všetkých detailov

Štvrtá časť: Event marketing

About Tatiana Leporis

I am Tatiana Leporis, marketing lady, who work for Lowe GGK now. worked for JandL, UNIT (current Tempest), CD Ogilvy, Slovnaft, Creo/Young & Rubicam in the past. I am interested in everything related to marketing strategies, inbound marketing and engagement marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top