You are here: Home / event marketing / Ako na Google+ Udalosti (Events)?
Ako na Google+ Udalosti (Events)?

Ako na Google+ Udalosti (Events)?

  1. Pozvať môžete kohokoľvek, aj tých, ktorí nepoužívajú službu Google+. Stačí zadať ich e-mailové adresy. Majú možnosť udalosť zobraziť a uviesť, či sa zúčastnia, alebo nie (…a tu končí Facebook).
  2. Ostatní pozvaní hostia, teda tí, ktorí používajú službu Google+ môžu, za predpokladu, že im to nezakážete (ale prednastavené je to tak, že môžu) okrem iného aj:
    • pozývať ďalších hostí,
    • zavesiť a zdieľať fotografie a videá do kolekcie fotografií a videí. Dobré na kolekcii je aj to, že si ju môžete zoradiť viacerými spôsobmi, alebo si môžete spustiť ako prezentáciu,
    • komentovať udalosť a fotografie.
  3. Môžete pridať odkazy na web stránky, informácie o verejnej doprave a parkovaní alebo informácie o vstupenkách.
  4. Môžete vytvoriť vlastnú pozvánku. Alebo si môžete vybrať z prednastavených motívov a šablón napríklad iskriacu prskavku, ak plánujete narodeniny, hoci ja mám prskavky v hlave prelinkované skôr s Vianocami a Silvestrom… tomu ale rozumejú len deti v môjom veku a staršie. Ak sa rozhodnete pre vlastnú fotografiu, vyberte obrázok s rozlíšením aspoň 940 x 280. V súčasnosti sú podporované len statické obrázky. Ale môžete pripojiť personalizované video z YouTube.
  5. Google prepojil Google+ a Kalendár Google, a preto všetky Google+ Udalosti sa zobrazia vo vašom kalendári. Toto je niečo, o čom si väčšina z vás asi povie, že “super”. Ale naozaj? Dokonalý nástroj na spamovanie! Len si to predstavte, pozvať môžete hocikoho a jemu sa to objaví v kalendári?! Stále “super”? Viete si predstaviť svoj kalendár plný pozvánok? Ani Robert Scoble nebol nadšený
  6. Google+ Udalosti (events) umožňuje získať navigačné pokyny (s využitím Google „Places“ a Google Map), a preto vždy radšej uveďte presné miesto konania udalosti, presnú adresu, “u nás na terase” nestačí.
  7. Google využil funkciu okamžitého uploadu (instant upload): aplikácia Google+ pre Android umožňuje všetkým účastníkom podujatia prostredníctvom režimu Večierok (party mode) okamžite zavesiť fotografie a videá, ktoré vytvoria počas podujatia. Živú prezentáciu fotografií tak môžete hrdo premietať už počas podujatia. Režim party mode si môžete kedykoľvek počas eventu zapnúť a vypnúť.
  8. Ak sa nemôžete stretnúť v reálnom živote, môžete sa stretnúť online: naplánujte videorozhovor prostredníctvom stretnutia hangout Google+.
  9. Môžete vytvárať verejné udalosti a udalosti vysielané naživo:
    • Verejné udalosti si môže zobraziť ktokoľvek. Ktokoľvek  môže vidieť podrobnosti o podujatí, zoznam hostí, fotografie, videá a komentáre. Ktokoľvek môže uviesť či sa zúčastní podujatia, môže pridať komentár, fotografie (ak toto nastavenie nezakázal vlastník udalosti), dať fotografiám +1, odosielať pozvánky a tak ďalej.
    • Udalosti vysielané naživo môže rovnako nájsť a zobraziť ktokoľvek. Ale majú obmedzený zoznam hostí. Diváci udalosti, ktorí sa nenachádzajú v tomto zozname hostí si môžu aspoň zobraziť obsah stránky udalosti, vrátane zoznamu hostí a kolekcie fotografií. Títo diváci tiež môžu dať +1 fotografiám a zdieľať udalosť, takže ju uvidia ďalšie osoby.

About Tatiana Leporis

I am Tatiana Leporis, marketing lady, who work for Lowe GGK now. worked for JandL, UNIT (current Tempest), CD Ogilvy, Slovnaft, Creo/Young & Rubicam in the past. I am interested in everything related to marketing strategies, inbound marketing and engagement marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top