You are here: Home / event manažment / Dobrá cateringová spoločnosť je keď…
Dobrá cateringová spoločnosť je keď…

Dobrá cateringová spoločnosť je keď…

  1. vám navrhne nielen komplexné menu: jedlá aj nápoje,
  2. ale poradí vám aj pri určovaní potrebného množstva jedla a pitia v závislosti od typu podujatia a plánovaného počtu účastníkov,
  3. navrhne ochutnávku jedál a nápojov,
  4. pomôže určiť charakter obsluhy:  jednotné menu, bufet (na základe charakteru podujatia: banket, raut, recepcia…),
  5. navrhne plán servisu jednotlivých chodov a nápojov s presným časovým harmonogramom,
  6. zabezpečí personál: kuchárov, čašníkov, barmanov, somelierov atď.,
  7. zabezpečí detailný scenár s inštrukciami pre personál, vrátane inštrukcií týkajúcich sa oblečenia,
  8. zabezpečí plynulú organizáciu obsluhy,
  9. dohodne s manažérom miesta kde plánujete event všetky detaily (zázemie, prístup),
  10. zabezpečí inventár, mobiliár, párty stany, výhrevné telesá,  servis a doplnky,
  11. ponúkne ochutnávku cigár, káv, koňakov, vín a pod.
  12. zabezpečí vizualizáciu priestorového riešenia,
  13. poskytne poradenstvo pri tvorbe zasadacieho poriadku,
  14. zabezpečí menovky a menička (jedálny a nápojový lístok) na stoly,
  15. bude vždy k dispozícii – ale to platí pre každú korektnú dodávateľskú spoločnosť.
  16. možno nebude vedieť preložiť názvy všetkých jedál do angličtiny, ale to už je iná story. Však Katka?

Prečítajte si aj článok Ako zabezpečiť cateringové služby.

Tipy na záver

Aj keď plánujete len krátky seminár, zabezpečte aspoň jednu kávovú prestávku počas ktorej bude k dispozícii káva a voda. Ak podujatie bude trvať dlhšie ako dve hodiny, mali by ste mať k dispozícii aj niečo malé na zjedenie. Ak plánujete menu, nezabudnite sa zamyslieť nad potrebami návštevníkov podujatia: vegetariánske, kóšer jedlá či jedlá s nízkym obsahom tuku. Preferujte vždy čerstvé potraviny.

Niektoré miesta sa vám budú snažiť natlačiť svojich preferovaných dodávateľov cateringových služieb, ktoré vám celkom určite budú schopné poskytnúť všetky, alebo aspoň čiastočné služby, ako je zabezpečenie stolov a stoličiek, obsluhujúceho personálu a dekoráciu. Nedajte sa zatlačiť do kúta a aspoň sa pokúste trvať na vlastnom výbere cateringovej spoločnosti.

About Tatiana Leporis

I am Tatiana Leporis, marketing lady, who work for Lowe GGK now. worked for JandL, UNIT (current Tempest), CD Ogilvy, Slovnaft, Creo/Young & Rubicam in the past. I am interested in everything related to marketing strategies, inbound marketing and engagement marketing.

One comment

  1. Aj ja viem o dobrej cateringovke v Trnave – La Cantine, ktorú sme už niekoľko krát využili a boli sme spokojný…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top